Njihovi utisci najbolje govore o kvalitetu nastave uz pomoć elektronske sveske.
Sve škole bi trebalo da uvedu elektronske sveske.
– U osnovnoj školi smo u sveskama pisali rečenice, sastave, formule iz matematike. Sada u srednjoj školi ITHS imamo mnogo više mogućnosti. U elektronsku svesku direktno upisujemo tekst, unosimo tabele, slike, pa čak i linkove na video-snimke, aplete, tutorijale. Sve škole bi trebalo da koriste elektronske sveske.
Umesto u džepu ili rancu, online svesku nosim na mobilnom telefonu, tablet uređaju ili računaru, a mogu da joj pristupim gde god da se nalazim. Nastava uz elektronske sveske je već svakodnevna pojava, a profesori su se navikli da na ovaj način komuniciraju sa nama. (učenica Emilija Pešić)
Zanimljivo mi je da učim.
– Elektronske sveske nam pomažu u učenju i u školi i van nje. Sada su nam torbe mnogo lakše, a onlajn sveske su odličan izvor dodatnih informacija, slika i aplikacija. Mnogo nam pomažu u radu jer uvek možemo da pristupimo internetu, da pišemo dokumenta i koristimo aplikacije koje nam pomažu u učenju. Od kada su došli tableti, kvalitet nastave je mnogo bolji i svi učenici su veoma zadovoljni. (učenik Dario Kerin)
Ovo su samo neki od utisaka učenika ITHS-a, a svi se slažu u jednom – otkako koriste elektronske sveske u nastavi, odlazak u školu više ne predstavlja obavezu, već zadovoljstvo.
Prednosti elektronske sveske su mnogobrojne, a učenicima je kao sredstvo rada na času potreban samo tablet računar i internet konekcija. Rezultati su mnogobrojni i izuzetni.
➩ Ubrzanje procesa vođenja beležaka na času.
➩ Profesor u svakom trenutku ima uvid u rad učenika na času, odnosno posle svakog časa može da pristupi sadržaju elektronske sveske, da u vidu komentara, da svoje sugestije, korekcije, da pregleda domaći zadatak itd.
➩ Nedostatak beleški iz određenog predmeta usled odsustva sa nastave se na lak i jednostavan način može nadoknaditi, gde učenik neće gubiti vreme na dugotrajno prepisivanje beleški.
➩ Svaki domaći zadatak se radi sa lakoćom.
➩ Uz pomoć elektronske sveske učenici veliki broj zadataka rade zajedno. Socijalni aspekt je posebno važan jer komunikacija utiče na motivaciju učenika, kao i na osećaj sigurnosti i zadovoljstva zbog učestvovanja u grupnim oblicima nastave.