Osnovne, master i doktorske studije pedagogije završila je na Filozofskom fakultetu Univerziteta u Beogradu. Radno iskustvo sticala je deset godina u obrazovno-vaspitnim ustanovama. Zasniva svoj rad na ostvarivanju i unapređivanju obrazovnovaspitnog procesa kroz primenu teorijskih, praktičnih i istraživačkih saznanja pedagoške nauke. Najvažnija su joj obrazovna postignuća učenika. Predmet njenog istraživanja je povezanost kontekstualnih činilaca sa školskim uspehom učenika u oblasti matematike i srpskog jezika.
Na osnovu odluke ministra prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, od 10. 8. 2016. godine učestvuje u ocenjivanju kvaliteta rukopisa udžbenika kao lice sa odgovarajućim obrazovanjem i kompetencijama. Takođe, u okviru Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja, od 30. 1. 2019. godine učestvuje i u pripremi stručne ocene kvaliteta rukopisa udžbenika radi davanja stručnog mišljenja o kvalitetu rukopisa priručnika, dodatnih nastavnih sredstava, didaktičkih sredstava i didaktičkih igrovnih sredstava, na neodređeno vreme.
Kao spoljni saradnik Zavoda za vrednovanje kvaliteta obrazovanja i vaspitanja učestvuje u radu na poslovima u okviru Centra za razvoj programa i udžbenika. Od 2014. godine, u svojstvu autora i koautora, objavila je nekoliko radova i učestvovala na naučnim i stručnim skupovima. Od septembra 2020. godine pohađa obuku iz Sistemske porodične terapije u okviru Instituta za mentalno zdravlje u Beogradu, a u periodu od 2012. do 2021. godine pohađala je preko 60 seminara i stručnih skupova. Učestvovala je na mnogobrojnim projektima u okviru obrazovanja. Poseduje iskustva kao realizator u izvođenju sledećih obuka: „Formativno ocenjivanje”, „Zakonski propisi u obrazovanju”, „Digitalno nasilje”, „Letnja škola za nastavnike 2018”.