
Kabinet G15 – nova era praktične nastave u ITHS-u
U našoj školi učenici imaju priliku da svoje stečeno znanje i iskustvo primene u praksi, te tako još bolje usvoje školsko gradivo. Kroz zanimljiv pristup i vežbe, njima je omogućeno da ono što teorijski znaju zaista potvrde i provere i u praksi, što je i najveća čar i draž učenja. Uz najsavremeniju opremu i koordinaciju nastavnika, učenici stiču dragoceno iskustvo iz oblasti osnova elektrotehnike i elektronike u potpuno novom i modernom kabinetu G15
Elektro ispitni stolovi – inovacija za bolju primenu znanja
Stolovi u kabinetu G15 nadograđeni su elektro kutijama, te su tako postali elektro ispitni stolovi na kojima je moguće izvoditi vežbe iz praktične nastave osnova elektrotehnike i elektronike. Stolovi su idealni za grupni rad učenika, s obzirom na to da za svakim od njih može da eksperimentiše i istražuje grupa od 2 do 3 učenika.
Bezbednost i funkcionalnost na prvom mestu
Svaki sto je strujno povezan sa centralnom razvodnom tablom kojom manipuliše nastavnik sa svog mesta. Povezani su parapetom koji se proteže na tri zida učionice. Nastavnik sa svog mesta može da prati učenički rad i kontroliše svaki pojedinačni sto. Sve je obezbeđeno sklopkom za prinudno isključivanje svih instalacija, kao i zaštitnim uređajem diferencijalne struje i automatskim osiguračima, tako da su đaci apsolutno bezbedni na svojim mestima. Sve u kabinetu je urađeno po važećim standardima za specijalizovane školske učionice.
Interaktivna nastava uz potpunu kontrolu nastavnika
Nastavnik, kao koordinator svakog praktičnog rada, može da uključi ili isključi pojedinačno stolove po potrebi. Na prednjem panelu elektro kutije svakog učeničkog stola nalaze se grupe monofaznih utičnica, displej na kojem se očitava vrednost „isporučenog” naizmeničnog napona, kao i određeni broj osigurača i zaštitna sklopka.
Profesionalna oprema za realne vežbe
Zahvaljujući modernoj opremi, đaci ITHS-a mogu da priključe i koriste lemilicu, generator funkcija, osciloskop i izvor jednosmerne struje. Na ovaj način se teorijska znanja uspešno pretvaraju u praksu kroz konkretne primere i eksperimente.
Razvoj znanja kroz praktičan rad
Učenici kroz praktičan rad mogu bolje da razumeju teorijski deo gradiva koji su savladali, odnosno mogu jasnije da sagledaju njegovu praktičnu svrhu i modele primene u svakodnevnom životu.
Podrška za budući profesionalni razvoj učenika
Na ovaj način im se ukazuje na značaj stečenog znanja, što je od izuzetne važnosti za njihovo obrazovanje, profesionalni i lični razvoj i budući poslovni uspeh.