U okviru projekta „Pesnici sadašnjice, glasovi sutrašnjice” u organizaciji „Hartefakta” našu školu posetila je savremena pesnikinja Anđela Đokić. Naime, kako je naš profesor srpskog jezika Mladen Stanić redovni učesnik svih aktivnosti „Hartefakta”, za učenike III razreda organizovana je nesvakidašnja pesnička radionica. U našu školu je došla mlada, savremena pesnikinja Anđela Đokić, pokazavši našim učenicima da je savremena poezija okrepljujuća i osvešćujuća. Ta poezija je naše učenike pozitivno iznenadila. Anđela je organizovala radionicu na kojoj im je pokazala i prenela deo svog pesničkog umeća.
Ona je naše učenike na samom početku upoznala za savremenom poezijom, ukazujući na savremenu leksiku i nepostojanje rime, koju naši učenici gotovo uvek očekuju. Zatim im je dala početne stihove dve žanrovski različite pesme i podelila ih u grupe. Svaka grupa je izabrala svoje početne stihove i od toga napravila svoju pesmu. Potom im je dala po tri reči, koje je na neki način trebalo da ubace u svoju pesmu. Svaki učenički rad Anđela je detaljno prokomentarisala i dala savete kako da pesme budu još bolje. Pričala im je o upotrebi leksike, rimi, opštim mestima u pesmama i logici u pesmama. Učenicima su se ova radionica i ovaj način rada veoma dopali, lepo su se zabavili, ali i mnogo naučili.
Pesnikinja Anđela Đokić je rođena 1993. u Beogradu, a na Filološkom fakultetu u Beogradu studirala je norveški jezik. Bila je i stipendistkinja Univerziteta u Agderu i Univerziteta u Helsinkiju. Anđela ima iskustva i u muzici, s obzirom na to da teži da postane i profesionalni disk-džokej. Dobitnik je nagrade „Timočka lira” i iza sebe ima knjigu poezije „Strah od reka”. Trenutno piše svoju prvu knjigu.
Zahvaljujemo se organizaciji „Hartefakt” i profesoru Mladenu Staniću što su u našoj školi organizovali ovu uzbudljivu i nezaboravnu radionicu. „Hartefakt” je sa svojim umetničkim timom uspeo da približi poeziju đacima srednjoškolskog uzrasta. Naši đaci, ali i nastavnici otkrili su i videli nove metode i kreativne pristupe u prezentovanju poezije mladim generacijama.