
Nakon velikog odziva učenika i uspeha na „Humanitarnom turniru u basketu ’3 na 3’” u aprilu, odlučili smo da u maju za sve naše učenike organizujemo „Humanitarni turnir u malom fudbalu”. Oba turnira su igrana za Prihvatilište za decu Beograda. Na turniru su mogli da učestvuju svi zainteresovani učenici ITHS-a. Tokom dve nedelje trajanja turnira utakmice su se igrale u Sportskoj sali Comtrade centra.
Turnir premašio sva očekivanja
Turnir u malom fudbalu je po broju učesnika i ekipa koji su se prijavili premašio sva očekivanja. Finale turnira je odigrano simbolično 24. maja, na Dan škole. Prostrana Sportska sala Comtrade centra bila je mala da primi sve zainteresovane gledaoce, koji su želeli da bodre naše fudbalere i navijaju za njih.
Tokom trajanja turnira pa sve do samog kraja mogle su se videti brojne bravure i majstorije naših fudbalera, sportsko nadmetanje i neizvesne utakmice.
U finalu je ekipa „Team of the year” uspela da savlada ekipu „Wužd”, dok je treće mesto osvojila ekipa „Krajišnici”. Zahvaljujući kotizacijama za učešće na turniru i donacijama gledalaca, uspeli smo da prikupimo značajnu svotu novca od 77.470 dinara, koju ćemo proslediti Prihvatilištu za decu Beograda za kupovinu neophodnih higijenskih potrepština i hrane.
Ponosni smo na činjenicu da je pobednička ekipa sastavljena od igrača iz različitih odeljenja, što nam ukazuje na to da su postignuti primarni ciljevi ovog turnira, a to su međusobno drugarstvo, sportski duh i međusobno povezivanje učenika.
Za naše učenike ne postoje prepreke kada je reč o humanosti
Pored pobedničke ekipe, ponosni smo na sve učesnike turnira i njihovu fer-plej igru. Kroz smeh, zabavu i druženje prikupili smo značajna novčana sredstva. Činjenicu da smo još jednom uspeli da na delu pokažemo moto naše škole – da za naše učenike ne postoje prepreke kada je reč o humanosti – dugujemo našim nastavnicima fizičkog vaspitanja Mariji Ivanov i Vladimiru Miljkoviću, koji su se potrudili da besprekorno organizuju oba turnira.
Uvereni smo da su ova dva turnira samo jedni od mnogih koje ćemo organizovati u budućnosti.