
Zahvaljujući eTwinning projektu „Maths: The Language of the Universe”, učenici ITHS-a su imali priliku da se upoznaju sa matematikom, koja je prisutna u svim aspektima života i svuda je oko nas na neobičan način. Matematika se još uvek smatra apstraktnom naukom koju učenici teško razumeju i koja im zadaje poteškoće u učenju. Međutim, kroz različite aktivnosti u okviru projekta učenici su proširili svoja znanja o ovoj nauci i razumeli je na nešto drugačiji način.
Posle nekoliko meseci napornog rada svih učesnika, projekat „Math – The Language of the Universe” objavljen je e-magazinu, u okviru koga su sumirane sve aktivnosti, i time je projekat uspešno završen. Čime su se sve učenici i nastavnici bavili proteklih meseci radeći na projektu možete pogledati u e-magazinu na linku: https://online.fliphtml5.com/ghvvn/onzk/#p=1
ITHS je 23. aprila organizovao završni sastanak, u kome su učestvovale sve škole partneri na projektu „Maths: The Language of the Universe”. Na početku sastanka profesorka Slađana Ćirica je prikazala Linoit interaktivnu veb-aplikaciju. Svi su se dobro zabavili koristeći brainstorming metodu i sumirajući utiske o povezanosti matematike i umetnosti.
Profesorka umetnosti Tanja Gligorijević prikazala je značaj matematike u umetnosti kroz neke od čuvenih dela Leonarda da Vinčija, Rembranta, Modrijana, Sere, Kavinskog.
Za proveru znanja učesnika Nikola Karović je odabrao kviz napravljen u Kahootu. Za kraj, svi učesnici su koristili interaktivnu kolaborativnu tablu Miro. Tema zadatka je bila „Children’s day”.
Ovaj projekat doneo je mnogo neobičnih zadataka koji su učenike podstakli na kreativno razmišljanje i pomeranje granica u učenju matematike. Stekli su nova znanja koja će im pomoći da na što bolji način primene matematiku u svim aspektima života.