U ITHS-u matematika se radi sa zadovoljstvom. Učenici nisu mogli da dočekaju mart koji je bio predviđen za dva matematička takmičenja: „Misliša” i „Kengur bez granica”. Zajedno sa svojim nastavnicima matematike Dijanom Pelević, Ivanom Dražić i Natašom Ivetić vredno su vežbali svi učenici. Kabineti su bili puni učenika svih razreda koji su vežbali, pomagali jedni drugima, družili se, ali i ozbiljno spremali za predstojeća takmičenja.
Konferencijska sala Comtradea 10. marta bila je ispunjena. Ukupno 63 učenika naše škole tada je učestvovalo na takmičenju iz matematike „Misliša”. Učenici su radili zadatke prema razredu koji pohađaju, a prijave su bile na dobrovoljnoj bazi. Cilj ovog takmičenja je popularisanje matematike i razvijanje interesovanja za nju, a mi mislimo da su učenici ITHS-a pravi dokaz za to. Moto takmičenja je: „Matematika za sve”, bez obzira na školu i razred i zato se održava u isto vreme u celoj državi. Svi dobijaju sertifikat, a najbolji će biti pozvani u Beograd, u kojem će se održati veliko finale. Rezultati će uskoro stići, a nama je drago da je ovo takmičenje obradovalo i zainteresovalo mnoge naše učenike koji po završetku testa nisu krili osmehe.
Sledeće takmičenje održano je 17. marta. Tada su učenici imali priliku da još jednom provere svoje znanje iz matematike. Reč je o međunarodnom takmičenju „Kengur bez granica”. Takmičenje je zaista posebno s obzirom na to da se radi u isto vreme i istog datuma u preko 60 država. Dakle, svi učesnici istovremeno imaju pred sobom iste zadatke, u kojima je najznačajnije logičko i kombinatorno mišljenje. Rezultati ovog takmičenja će, takođe, uskoro stići i svi jedva čekaju taj trenutak.
Mlada matematičarska nada ITHS-a Petar Nedeljković iz odeljenja I-1, koji je učestvovao na oba takmičenja, rekao je:
„Bilo mi je interesantno i izazovno. Najviše su mi se dopali logički zadaci, kojih nije falilo ni na jednom od dva pomenuta takmičenja. Takođe, dodao bih i da mi se sviđa ideja ovih takmičenja da promovišu matematiku i prevaziđu česte predrasude u vezi sa njom, nastale usled lošeg obrazovnog sistema.”
Drago nam je da je ITHS uspeo u tome da učenicima pokaže da matematika nije bauk!