ITHS radi po nastavnom planu i programu koji je odobren od strane Ministarstva prosvete. U Školi se uče opšti predmeti, ali i programiranje, osnove elektrotehnike, računarska grafika, multimedija, digitalna elektronika.
Neprekidno razvijamo nastavne materijale, uvodimo nove obuke i treninge za učenike i omogućavamo stručno usavršavanje nastavnika, čiji se rad permanentno nadzire. U nastavku je plan i program za ogledni profil Elektrotehničar multimedija.
Predmeti |
Nastavni predmeti |
Razredi sa nedeljnim brojem časova |
|||
---|---|---|---|---|---|
I |
II |
III |
IV |
||
Opšteobrazovni predmeti |
1. Srpski jezik i književnost |
3 |
3 |
3 |
3 |
2. Strani jezik |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
3. Fizičko vaspitanje |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
4. Мatematika |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
5. Računarstvo i informatika |
2 |
– |
– |
– |
|
6. Istorija |
2 |
– |
– |
– |
|
7. Likovna kultura |
1 |
– |
– |
– |
|
8. Biologija |
– |
2 |
– |
– |
|
9. Geografija |
– |
2 |
– |
– |
|
10. Hemija |
2 |
– |
– |
– |
|
11. Sociologija sa pravima građana |
– |
– |
– |
2 |
|
Stručni predmeti |
1. Fizika |
2 |
2 |
– |
– |
2. Osnove elektrotehnike |
4 |
3 |
– |
– |
|
3. Računarska grafika i multimedija |
2 |
– |
– |
– |
|
4. Informaciono-komunikacione tehnologije |
3 |
– |
– |
– |
|
5. Elektronika |
– |
4 |
3 |
– |
|
6. Veb-dizajn |
– |
2 |
– |
– |
|
7. Alati za obradu slike |
– |
3 |
– |
– |
|
8. Aplikativni programi |
– |
2 |
– |
– |
|
9. Audio-tehnika |
– |
– |
3 |
– |
|
10. Video-tehnika |
– |
5 |
– |
||
11. Alati za obradu audio i video sadržaja |
– |
– |
3 |
– |
|
12. Kompjuterska animacija |
– |
– |
2 |
– |
|
13. Veb-programiranje |
– |
– |
3 |
– |
|
14. Alati za upravljanje sadržajem na internetu |
– |
– |
– |
2 |
|
15. Proizvodnja multimedijalnih sadržaja |
– |
– |
– |
5 |
|
16. Primenjena audio i video tehnika |
– |
– |
– |
5 |
|
17. 3D modelovanje i animacija |
– |
– |
– |
3 | |
18. Preduzetništvo |
– |
– |
– |
2 | |
19. Praktična nastava |
3 |
2 |
– |
– | |
Izborni predmeti |
1. Građansko vaspitanje / Verska nastava |
1 |
1 |
1 |
1 |
2. Izborni predmeti |
– |
– |
2 |
2 |