Učenici prvog razreda imali su priliku da u petak, 30. decembra, čuju nešto više o tome kako se formira simbolično predstavljanje jednog brenda i kako se kreiraju reklame. Od 13 časova, u Amfiteatru aneksa G, dr Marko Vulić, inače profesor na Visokoj školi strukovnih studija za informacione tehnologije, ispičao je našim učenicima kako se kreira prepoznatljivo obeležje nekog brenda i izabrao za njih najinteresantnije reklame i brendove.
Različiti pristupi u izgradnji prepoznatljivog brenda
Profesor Vulić na zanimljiv način predstavio je nastajanje jednog znaka za određeni brend na primeru znaka za mercedes. Naime, ideja ove kuće bila je da svojim znakom obeleži upotrebu motora ove firme i na kopnu i u moru i u vazduhu, te otud trokraka zvezda.
Odabravši najzanimljivije reklame, dr Marko Vulić je veoma zainteresovao naše učenike. Govorio im je o lošoj i dobroj atmosferi kada je reč o konkurentskim kućama. Na primeru reklama za automobilske kuće mercedes i jaguar objasnio im je kako reklama može biti zasnovana na surovoj konkurentskoj igri. Sa druge strane, pokazao je i neke pozitivne primere – kada dva brenda ili kompanije u potpunosti sarađuju i podržavaju jedni druge to, takođe, ima svoje prednosti.
Na kraju je profesor Vulić pričao o tome koliko je u stvaranje reklame danas uključena multimedija, ali i sama realnost oko nas. Tako je, na primer, jedna avio-kompanija programirala svoj bilbord da u određeno vreme poželi svojim putnicima srećan put, i to upravo u onom času kada avion proleće iznad bilborda. Profesor Marko Vulić ispraćen je aplauzom, a direktor škole, dr Bojan Ristić, najavio je još mnogo interesantih predavanja koja će držati profesori sa ITS-a.